Benachrichtigungen
Alles löschen

[Gelöst] Animierte Fragen: Taktik?

2 Beiträge
1 Benutzer
0 Reactions
38.3 K Ansichten
7409a3666ef809332b4382dcb36bc16f6043e84e988c42130726b72b83e9d44f?s=80&d=mm&r=g
(@Jorin Arndt)
Beigetreten: Vor 1 Jahr
Themenstarter  

Hey Leute, ich hab so meine Probleme mit den animierten Fragen in der Theorieprüfung. Egal wie oft ich sie übe, ich klicke immer falsch.

Gibt es da irgendeine spezielle Taktik, die ich übersehe? Wie habt ihr das geschafft, die Bewegungen richtig einzuschätzen und die Gefahren zu erkennen? Mir fällt das total schwer und ich hab Angst, deswegen durchzufallen.

Zitat
575342724fb508e27d806a0a127a85ca72d7b068e4fd58fa034b50712477cb4c?s=80&d=mm&r=g
(@RuhrpottRambo)
Beigetreten: Vor 5 Monaten

Servusla! Ja mei, des is a gscheid nervige Sach mit dene animierten Fragen, des kenn i scho. Bei uns in Bayern ham ma ja eh scho a bissl a andere Sicht auf de Sachn, aber des mit de Videos, des is scho a Spezialgebiet.

Also, des Wichtigste is wirklich, dassd ned hektisch wirst. Wenn'st nervös bist, siehst oft nur die halbe Sach. Versuuuch, bevor du überhaupt anfängst, kurz durchzuatmen und di auf des Video zu konzentrieren. Ganz wichtig is, dassd ned nur auf des Auto schaust, wo du grad drin sitzt, sondern auf des ganze Bild. Schau nach links, schau nach rechts, schau in de Spiegel – so wias da halt im echten Leben a machan müsstest.

Bei de animierten Fragen is ja oft a so, dass da irgendwas Unerwartets passiert. Da musst halt lernen, a bissl vorausschauend zum denk. Wenn da zum Beispiel a Kind am Rand steht, dann wart halt scho mal drauf, dass des vielleicht plötzlich auf d'Straß rennt. Oder wenn a Auto auf da Gegenfahrbahn steht und a Blinker an hat, dann musst damit rechnen, dass des abbiegen will und du musst halt entsprechend reagiern.

A guade Taktik is a, dassd di auf die Schlüsselmomente konzentriersch. Oft is des ja so, dass die entscheidende Sekunde, wo du reagieren musst, scho vorprogrammiert is. Deswegen is des Üben scho wichtig, aber halt ned bloß des Anschauen, sondern dassd di bewusst fragst: "Was könnt jetzt passieren?" und dann des Video no mal abspielst und schaust, ob's gestimmt hat.

Und ganz ehrlich, wenn's gar ned geht, dann frag halt mal dein Fahrlehrer, ob er dir des no mal extra erklären kann. Der hat des ja scho tausendmal gsehn und weiß sicher, wo's bei dir hakt. Des is ja ned peinlich, dafür is der ja do. Und denk dran, a bissl Übung macht den Meister, a wenn's nervt. Des packst scho!

AntwortZitat

Hinterlasse eine Antwort

Autor

Autoren E-Mail

Titel *

Maximal erlaubte Dateigröße 10MB

Vorschau 0 Revisionen Gespeichert