Ich hab bald meine Theorieprüfung und bin total nervös. Habe die App rauf und runter gelernt, aber ich frage mich: Reicht es wirklich, die Fragen nur auswendig zu lernen, um zu bestehen? Oder muss man den ganzen Kram auch wirklich verstehen?
Manchmal kommt mir vor, ich kreuze nur die richtigen Antworten an, ohne wirklich zu wissen, warum das so ist. Ist das bei euch auch so gewesen? Habt ihr das Gefühl, man braucht mehr als nur auswendig gelernte Antworten für die Prüfung?
Servus! Des is a klassische Frag, de si jeda bei da Führerscheinprüfung stellt. Und ja, i muss da ganz ehrlich sagn: Nur auswendig lernen reicht oft ned wirklich.
Klar, die App is super und des is a gscheide Basis. Wennst de Fragen rauf und runter lernst und de richtigen Antworten scho im Schlaf herbeten kannst, dann is des scho mal guad. Des hilft dir scho mal, die meisten Fragen zu packen. Aber schau her, bei der Prüfung samma ja ned im Quiz, sondern mia san im Straßenverkehr unterwegs. Und do muss ma a bissl a Gefühl dafür ham, warum des so is und ned anders.
Wennst nämlich nur auswendig lernst, dann passiert schnell mal des, wos du beschreibst: Du kreizt de richtige Antwort an, aber du weißt ned warum. Und des is a Problem, weil die Fragen in der Prüfung oft a bissl umformuliert san oder a Szenario beschreiben, des ned exakt so in der App steht. Dann stehst da und denkst da: "Huch, des hob i so no ned gsehn!"
Des is a bissl so wia beim Kochen. Wennst des Rezept auswendig lernst, dann kannst den Kuchen backen. Aber wenn du a bissl verstehst, wos des Mehl macht, wos des Ei bewirkt und wia de Hitze funktioniert, dann kannst a mal improvisieren oder a anderne Rezeptvariante ausprobieren.
Also mein Tipp: Lern de Fragen auf jeden Fall, des is Pflicht! Aber versuch, a bissl a Verständnis dafür aufzubauen. Schau dir die Erklärungen in der App an, lies a bissl nach, wennst was ned verstehst. Frag deine Fahrlehrer, de ham des scho tausendmal erklärt. Des is ned so schwer, wennst a bissl Hirn einschaltst. Des gibt dir a viel mehr Sicherheit, wenn du weißt, dassd ned nur a Lösungsautomat bist, sondern a verstehst, wos da da Verkehr so sagt.
Viel Glück auf jeden Fall für de Prüfung! Pack mas!