Hey Leute,
Ich bin gerade total frustriert. Mir fällt es immer noch mega schwer, die ganzen Vorfahrtsregeln richtig anzuwenden. Besonders diese "rechts vor links" an unübersichtlichen Stellen macht mich wahnsinnig. Ich hab das Gefühl, ich übersehe immer was oder bin zu langsam beim Reagieren.
Bei meiner letzten Fahrstunde bin ich fast einem Radfahrer reingefahren, weil ich ihn im Eifer des Gefechts einfach nicht gesehen habe, obwohl er von rechts kam. Mein Fahrlehrer meinte, ich muss vorausschauender fahren, aber wie macht man das, wenn alles so schnell geht?
Welche Vorfahrtsregeln waren für euch am schwierigsten am Anfang? Und habt ihr irgendwelche Tipps oder Tricks, wie man die sich besser einprägt oder schneller erkennt im Verkehr? Ich bin für jede Hilfe dankbar, weil ich langsam echt Angst hab, deswegen durch die Prüfung zu fallen.
Servus, oida!
Ja, des mit de Vorfahrtsregeln, des kenn i. Des is scho a Gschicht. Des "rechts vor links" is echt a Klassiker, vor allem wenn's unübersichtlich is. Da muss ma scho genau aufpassn. Des mitm Radfahrer, des is scho a bisserl a Mist, aber des passiert halt am Anfang. Wichtig is, dass nix passiert is, gell?
Bei mia war des am Anfang scho a bissl a Kampf mit de Vorfahrtsschilder. Also, wenn da plötzlich a Schild steht, wo ma ned damit rechnet. Und dann grad wenn drei Straßen zammkemma, des is ned ohne.
A Tipp von mia wär: Üben, üben, üben! Fahr amoi a paar Mal mit am erfahrenen Fahrer, wo ned dein Fahrlehrer is, aber halt a jemand, wo sich auskennt. Der kann da vielleicht a bissl was zeigen, wo ma drauf achtn muaß. Und schau amoi bewusst auf de Schilder, wenn du ned grad fahrst. Also im Auto vom Bekannten oder so.
Und des mitm vorausschauend Fahren, des kimmt mit da Zeit. Des is wie beim Sport, je mehr du machst, desto besser wirst. Am Anfang denkst an alles gleichzeitig, aber irgendwann geht des automatisch. Du siehst den Radfahrer, bevor er da is, weil du einfach schon drauf achtest.
Und mach di ned narrisch wegen der Prüfung. Wenn dein Fahrlehrer sagt, du lernst des, dann lernst des a. Der weiß scho, was er macht. Bleib ruhig und konzentrier di. Des packst scho!
Viel Glück dabei!